Corendon lanceert campagne ‘We Love Turkey’

Reisorganisatie Corendon heeft afgelopen zaterdag de campagne ‘We Love Turkey’ gelanceerd. In het kader van de campagne krijgen 200 mensen gratis een driedaagse reis naar Turkije. Dat laat eigenaar Atilay Uslu van Corendon weten.

Het doel van de campagne is om Turkije te promoten en om de ‘angsten weg te nemen’ onder Nederlandse reizigers. ‘De recente aanslagen in Turkije maken mensen in Nederland bang, daardoor gaan minder mensen op vakantei naar Turkije,’ aldus Uslu tijdens de bekendmaking van de campagne. Daarom wil Uslu met een groep Nederlanders naar Turkije reizen om te laten zien dat het toch veilig is in Turkije.

Onder de groep die met Corendon meegaan naar Turkije zullen zich ook journalisten en Nederlandse muzikanten bevinden. Zo heeft Corendon vergevorderde gesprekken met de Toppers.

De driedaagse reis van Corendon zal naar verwachting in april van dit jaar plaatsvinden.

07-02-2017 © Demet TV